برندینگ

محورهای علمی دوره
– مدیریت برند- استراتژی برندینگ- از برندسازی تا برندداری ( استراتژی های ساخت و نگهداشت یک برند پویا)- استراتژی های نامگذاری(هدف نام تجاری در بازار و قوانین آن)- ابزارهای خلق نام تجاری و انتخاب نام تجاری مناسب– اهمیت نام های تجاری برای تولید کننده – روش خلق یک برند- اهمیت برند برای مشتری ( برندها در ذهن مشتری زندگی می کنند!)-تقسیم بندی بازارها، انتخاب بازار هدف و جایگاه یابی – مدل ارتباط کارکردهای برند و واکنش مصرف کننده – رابطه بین اعتبار نام تجاری و وفاداری مشتری(اعتماد به نام تجاری) – اثرات ارزش ویژه برند بر شرکت و عوامل موثر بر آن و …
مدرس دوره
   آقای دکتر فاتحی راد

–  دکتری تخصصی مدیریت (بازاریابی استراتژیک) از دانشگاه علوم مالزی

–  عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد کرمان

زمان برگزاری دوره

۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۸

گواهینامه آموزشی

جهت کسب اطلاع از شهریه دوره با شماره ۳۲۴۳۸۶۳۸ تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام

جهت کسب اطلاع از شهریه دوره با شماره ۳۲۴۳۸۶۳۸ تماس حاصل فرمایید.