مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار ( BPR ) | |
کد دوره: KHQ-QT-105 | مدت: ۲روز |
هدف: آشنایی با تکنیک مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار (BPR) به عنوان ابزاری برای بازاندیشی بنیادین طراحی نوین و ریشهای فرآیندها جهت دستیابی به بهبود، پیشرفتی شگفت انگیز در معیارهای امروزی نظیر قیمت, کیفیت, خدمات و سرعت. | |
محتوی:
تعاریف و اصطلاحات – تاریخچه تکامل و نمونههای اجرایی موفق – فواید و ارزشهای اجرایی BPR – مشکلات سازمان در پیادهسازی BPR – عملکرد BPR و نقاط بهبود – تفاوتهای BPR و بهبود مداوم – شاخصهای کلیدی BPR – سمبلها و نمونههای BPR – پیادهسازی استراتژی BPR – فاکتورهای کلیدی موفقیت و شکست در پروژه های BPR – مفاهیم و اصول تغییر و تحول – گامهای کلیدی در استقرار BPR و IT و ارتباط آنها – نتایج اجرای BPR در سازمان – عوامل موثر در کاهش مقاومت در برابر تغییر چرخه پیادهسازی پروژه های BPR |
|
پیش نیاز: |