معرفی خانه کیفیت کرمان

خانه كيفيت كرمان با هدف ارائه خدمات آموزشي و طراحي، مشاوره و پياده­ سازي در زمینه­ های:

  1. استانداردها و سیستم های مدیریت
  2. تکنیک های کیفیت
  3. فنی و مهندسی شامل: صنایع شیمیایی، پلیمر، مکانیک و فلزشناسی
  4. بازاریابی، فروش و مشتری مداری
  5. مالی، بازرگانی، صنایع، خدمات آموزشی، مدیریت پروژه و …

با بهره­مندي از مهندسين و متخصصين مجرب در سال 1388 در اداره ثبت شركت­هاي شهرستان كرمان تحت شماره 901 به ثبت رسيد.
اهم فعالیت­های مؤسسه در قالب دو واحد با عناوين:
1- واحد آموزش و نوآوري
2- واحد خدمات مديريت و مشاوره
مي­باشد كه تاكنون مديران مؤسسه توانسته­اند با مديريت كيفي و تخصصي و جذب كارشناسان مجرب در واحدهاي فوق الذكر فعاليت­هاي آموزشي و پروژه­ هاي مشاوره­اي گسترده­اي در زمينه­ هاي مختلف در سطح استان به اتمام برسانند.
خانه كيفيت كرمان قصد دارد با استفاده از تجربه و تخصص مديران و كارشناسان خود، از طريق ارائه خدمات علمي و كاربردي به مشتريان و پايبندي به اصول اخلاق حرفه­اي، رضايت مشتريان را به بهترين نحو تأمين نمايد.

مأموريت ما:
– مشاركت و تلاش در توسعه و ارتقاء آگاهي سازمان­ها و نهادهاي دولتي و خصوصي و نيز ارتقاء جامعه در زمينه سيستم­هاي مديريت نوين و ابزارهاي سيستمي
– ارائه راهكار جهت استقرار نظام­ هاي مديريتي در جهت بهبود وضعيت سازمان­ها و صنايع در كشور

چشم انداز ما:
– ارائه خدمات آموزشي و مشاوره در حوزه­های مرتبط با فعالیت در سطح ملي
– تلاش در جهت نيل به مرجعيت در سيستم­هاي مديريت و تكنيك­هاي كيفيت بين مخاطبان ايراني
– ارتباط و همكاري با ساير شركت­هاي مشاوره­ای و آموزشي

اهداف استرات‍‍ژيك ما: (راهبردهاي محوري) 
– ايجاد و حفظ ارتباط برنده – برنده و بادوام با مشتريان و ذينفعان مؤسسه
– ارائه خدمات مطابق با آخرين استانداردهاي روز و با بالاترين كيفيت
– ارتقاء سطح دانش فني و تخصصي كاركنان با برنامه­ريزي جامع
– كارآفريني و جلب مشاركت و همكاري نيروهاي متخصص بومي
– ارائه قيمت­هاي مناسب و كاملاً رقابتي، با توجه به وجه تمايز اين مؤسسه با ديگر همكاران
– تلاش در جهت رشد و سودآوري سازمان­ها