معرفی واحد

 امروزه با توجه به تنوع و گستردگی حوزه های فعالیت تخصصی در صنایع و سازمان ها، دیگر صرف تحصیلات آکادمیک جوابگوی رفع نیازهای شاغلین و سازمان ها نبوده و از این رو توجه بسیار زیادی معطوف به دوره های آموزشی کوتاه مدت شده است که با پرکردن فاصله آموزشی موجود و کسب مهارت های مورد نیاز، شایستگی لازم را برای احراز تخصص های مختلف فراهم می کنند.

  •  سیستم های مدیریت و تکنیک های کیفیت
  •  تدوین استاندارد
  •  پروانه فعالیت فنی و مهندسی در رشته های صنایع شیمیایی، پلیمر، مکانیک و فلزشناسی
  •  مالی، بازرگانی، صنایع، خدمات آموزشی، مدیریت منابع انسانی، حسابداری، حسابرسی، مالیات، مدیریت پروژه و …

در قالب دوره های کوتاه مدت، بلند مدت، سمینارها، همایش ها، کارگاههای آموزشی و دوره های درون سازمانی (In  House) و … در واحد آموزش و نوآوری خود نموده است که برخی از این دوره‌ها برای اولین بار در جنوب شرق کشور ارائه می گردد.

واحد آموزش این مؤسسه تاکنون فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده ای در زمینه های مختلف انجام داده و از مهمترین اهداف آن توسعه زیرساخت های آموزشی و دوره های آموزشی است. بطوریکه تربیت متخصصان در دوره های مربوطه مطابق نیاز بازار کار به بهترین صورت ممکن انجام گیرد.

مدرسین

 تمامی دوره های آموزشی KHQ با کیفیت تضمین شده ارائه می گردند. استفاده از مدرسین مجرب و کارآزموده از اولویت های ما می باشد.

توانمندی ها

سیاست KHQ همواره برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت و خاص در حوزه مدیریت می باشد. آیا تا به حال شده برای برگزاری یک دوره آموزشی تنها راه ممکن، خارج از کشور باشد؟ احتمالا ما می توانیم آن را همینجا برایتان برگزار کنیم.
ما مفتخریم که با افزایش سطح کیفی و اثربخشی آموزش ها و همچنین کاهش هزینه های مربوطه، در جهت بهبود عملکرد سازمان ها گام برمیداریم.
ما با بکارگیری موارد ذیل خود را متمایز ساخته ایم:
– بهره گیری از مدرسان و کارشناسان مجرب در تدریس دوره های آموزشی
– اعطای گواهینامه معتبر داخلی و بین المللی
– استفاده از محتواهای آموزشی به روز و نوین به همراه طرح مسائل کاربردی و آموزشی در جریان کار گروهی
– برگزاری دوره های آموزشی بصورت عمومی و یا در محل سازمان شما
– طراحی و برگزاری سلسله سمینارها و کارگاه های آموزشی کیفیت و بهره وری استان کرمان
– ارائه قیمت های مناسب و کیفیت مطلوب

   جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

گواهینامه

تمامی دوره های آموزشی ما دو دسته اصلی دارند: – تحت اعتبار بین المللی (Accredited) این دوره ها با محتوای تحت اعتبار، آزمون بین المللی و بسته به نوع دوره با امتیاز همراه هستند. – تحت اعتبار Local این دوره ها با محتوای آموزشی با کیفیت و بعضاً تحت اعتبار بین المللی و با گواهینامه Local همراه هستند. در صورت درخواست سازمان، برگزاری دوره های آموزشی از هر دو نوع مذکور امکانپذیر است.

 
خدمات ویژه

پس از شرکت در دوره های آموزشی KHQ ، ارتباط ما با شما قطع نخواهد شد. و سمینارهای آموزشی رایگان پس از برگزاری دوره، با مدرسین به منظور پاسخگویی به پرسش های شما به صورت رایگان برگزار می گردد.