مدیریت ارتباط با مشتری CRM | |
کد دوره: KHQ-M-505 | مدت: ۲روز |
هدف: آشنایی با مجموعه فعالیت هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان انجام می شود. | |
محتوی:
۱- تاریخچه CRM 2- تشریح مفاهیم و تعاریف مشتری و رضایت او و همچنین مشتری محوری ۳- تشریح مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری ۴- اهداف و مزایای بکارگیری CRM در سازمان ها ۵- سلسله مراتب نیازهای مشتری ۶- سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ۷- دیدگاه های مختلف در ارتباط با CRM 8- مدیریت چرخه حیات مشتری ۹- مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان ۱۰- تجزیه و تحلیل نیازها و خواسته های مشتری ۱۱- مراحل طراحی و متدولوژی پیاده سازی و بکارگیری CRM ۱۲- ابعاد فنی CRM ۱۳- اجرای موفقیت آمیز CRM 14- اشتباهات متداول در پیاده سازی CRM 15- آشنایی با نرم افزار CRM |
|
پیش نیاز: |