خانه کیفیت کرمان با هدف ارائه خدمات آموزشی و طراحی، مشاوره و پیاده سازی در زمینه های:
- استانداردها و سیستم های مدیریت
- تکنیک های کیفیت
- فنی و مهندسی شامل: صنایع شیمیایی، پلیمر، مکانیک و فلزشناسی
- بازاریابی، فروش و مشتری مداری
- مالی، بازرگانی، صنایع، خدمات آموزشی، مدیریت پروژه و …
با بهرهمندی از مهندسین و متخصصین مجرب در سال ۱۳۸۸ در اداره ثبت شرکتهای شهرستان کرمان تحت شماره ۹۰۱ به ثبت رسید.
اهم فعالیتهای مؤسسه در قالب دو واحد با عناوین:
۱- واحد آموزش و نوآوری
۲- واحد خدمات مدیریت و مشاوره
میباشد که تاکنون مدیران مؤسسه توانستهاند با مدیریت کیفی و تخصصی و جذب کارشناسان مجرب در واحدهای فوق الذکر فعالیتهای آموزشی و پروژه های مشاورهای گستردهای در زمینه های مختلف در سطح استان به اتمام برسانند.
خانه کیفیت کرمان قصد دارد با استفاده از تجربه و تخصص مدیران و کارشناسان خود، از طریق ارائه خدمات علمی و کاربردی به مشتریان و پایبندی به اصول اخلاق حرفهای، رضایت مشتریان را به بهترین نحو تأمین نماید.
مأموریت ما:
– مشارکت و تلاش در توسعه و ارتقاء آگاهی سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی و نیز ارتقاء جامعه در زمینه سیستمهای مدیریت نوین و ابزارهای سیستمی
– ارائه راهکار جهت استقرار نظام های مدیریتی در جهت بهبود وضعیت سازمانها و صنایع در کشور
چشم انداز ما:
– ارائه خدمات آموزشی و مشاوره در حوزههای مرتبط با فعالیت در سطح ملی
– تلاش در جهت نیل به مرجعیت در سیستمهای مدیریت و تکنیکهای کیفیت بین مخاطبان ایرانی
– ارتباط و همکاری با سایر شرکتهای مشاورهای و آموزشی
اهداف استراتژیک ما: (راهبردهای محوری)
– ایجاد و حفظ ارتباط برنده – برنده و بادوام با مشتریان و ذینفعان مؤسسه
– ارائه خدمات مطابق با آخرین استانداردهای روز و با بالاترین کیفیت
– ارتقاء سطح دانش فنی و تخصصی کارکنان با برنامهریزی جامع
– کارآفرینی و جلب مشارکت و همکاری نیروهای متخصص بومی
– ارائه قیمتهای مناسب و کاملاً رقابتی، با توجه به وجه تمایز این مؤسسه با دیگر همکاران
– تلاش در جهت رشد و سودآوری سازمانها