دوره جامع تربیت مشاور سیستم مدیریت کیفیت | |
کد دوره: KHQ-QM-022 | مدت: ۳ روز |
هدف: ایجاد مهارت ها و تواناییهای مورد انتظار در مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001:2008 | |
محتوی:
۱- مقدمه و کلیات مشاوره و نقش آن در استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت ۲- ایجاد تفکر سیستمی ۳- ایجاد نگرش فرآیندی در طراحی سیستم ۴- مرور سیستم مدیریت کیفیت (QMS) و روش شناسایی فرآیندهای سازمان و مسیر استقرار، تصدیق و صحهگذاری آن ۵- ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت (QMS) بر مبنای استاندارد ISO 9001:2008 6- چگونگی بازاریابی، مشاوره سیستمهای مدیریت ( فرآیند ایجاد نیاز ) کیفیت ۷- روشهای آنالیز شکاف (Gap Analysis) سیستم مدیریت کیفیت در سازمانها ۸- چگونگی برآورد زمان و قیمت اجرای پروژهها در سیستم مدیریت کیفیت ۹- روشهای تصمیمگیری و حل مسئله ۱۰- روشهای تحقیق و جمع آوری اطلاعات مربوط به سیستم مدیریت کیفیت در سازمانها ۱۱- تکنیکها و فنون برگزاری جلسات و مذاکرات ۱۲- چگونگی ایجاد ارتباط مؤثر با سازمان و اعضای آن ۱۳- مدیریت تغییر و برنامه ریزی آن ۱۴- اصول و مبانی مدیریت پروژه ۱۵- روشهای تدریس, دورههای لازم و چگونگی ایجاد شناخت و آگاهی و فرهنگ سازی سیستم مدیریت کیفیت در سازمانها |
|
پیش نیاز: آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت |