تشریفات و روابط عمومی-مجازی

محورهای علمی دوره
فرایند و مراحل تشریفات- اصول طلایی تشریفات- الگوها و استانداردهای رفتاری و مشتری مداری- موارد مهم در جلب رضایت دیگران-نحوه رفتار در مهمانی ها مانند آداب صحیح غذا خوردن- موارد مربوط به گوش دادن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن جهت برقراری ارتباط بهتر- لبخند- برخورد چشمی- استقرار هوشمندانه- پاسخگویی مسئولانه- ایجاد ارتباط صمیمانه- ظاهر رسمی- ظاهر محیط کاری- بهداشت فردی و عمومی- آداب مربوط به پذیرایی و موارد دیگر که لازم باشد…
مدرس دوره
مدرس دوره : مهندس سبحانی سرشت

کارشناس هتلداری

دارای سابقه کار در چندین هتل در داخل وخارج کشور

– دارای سابقه کار و تدریس در برخی شرکتها،سازمانهاو نهادهادرسراسر کشور از جمله مجلس شورای اسلامی، شرکت قطار های رجاء ، شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت ،شهرداری تهران ، بندر عسلویه،شرکت ملی نفتکش ایران، هتلداری کیش،شرکت اسکانیا، شرکت لیزینگ ایران خودرو، ذوب آهن اصفهان و…

زمان برگزاری دوره

۱۵ مهرماه ۱۳۹۹

گواهینامه آموزشی

همراه با اعطای گواهینامه معتبر داخلی مورد تأیید سازمان ملی استاندارد ایران.

نحوه برگزاری دوره

یک روزه-مجازی

شرایط ثبت نام

جهت کسب اطلاع از شهریه دوره با شماره های ۳۲۴۶۰۸۰۴-۳۲۴۳۸۶۳۸ تماس حاصل فرمایید.