مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مديريت ارتباط با مشتري CRM كد دوره: KHQ-M-505 مدت: 2روز هدف: آشنایی با مجموعه فعالیت هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان انجام می شود. محتوي: 1- تاريخچه...
Read More

مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک

مديريت و برنامه ريزي استراتژيك كد دوره: KHQ-M-501 مدت: 2روز هدف: آشنایی با مفاهیم و مولفه­های مدیریت دانش و نحوه بکارگیری آن در سازمانها محتوي: مفاهيم و روند تكاملي مديريت و برنامه ريزي استراتژيك - رويكردها و متدولوژي برنامه ريزي...
Read More

شیوه های نوین نیازسنجی، برنامه ریزی و سنجش اثربخشی آموزش مبتنی بر ISO 10015

شیوه های نوين نیازسنجی، برنامه ریزی و سنجش اثربخشی آموزش مبتنی بر ISO 10015 كد دوره: KHQ-M-503 مدت: 2روز هدف: آشنایی با استاندارد ISO 10015 و نحوه نیازسنجی، برنامه ریزی و سنجش اثربخشی دوره های آموزشی محتوي: 1- تعاريف و...
Read More

مدیریت زنجیره تامین SCM

مديريت زنجيره تامين SCM كد دوره: KHQ-M-502 مدت: 2روز هدف: یکپارچه سازی و ایجاد هماهنگی بین واحدهای سازمانی در زنجیره تامین با هدف تامین نیازهای مشتریان و دستیابی به مزیت های رقابتی قابل اتکا  محتوي:  مقدمه ای بر مدیریت زنجیره...
Read More

مدیریت دانش

مدیریت دانش كد دوره: KHQ-M-501 مدت: 2روز هدف: آشنایی با مفاهیم و مولفه­های مدیریت دانش و نحوه بکارگیری آن در سازمانها محتوي: 1- مفهوم و تعریف داده، اطلاعات، دانش و انواع آن 2- تاریخچه مدیریت دانش، علل پیدایش، نقش و...
Read More